20 things that I've bought again

zaterdag, oktober 08, 2016

Heey! Er zijn een aantal producten die ik zo fijn vind, dat ik ze iedere keer opnieuw koop. Met o.a verzorgingsproducten, haarproducten en make-up. Ik weet niet of alle producten nog verkrijgbaar zijn, maar als ze dat wel zijn,  zal ik er even een linkje naar de site bij zetten waar je het kan kopen. Ook zet ik de prijs erbij en vertel ik wat ik zo fijn vind aan het product.

Haar:


Deze producten heb ik even samen gedaan. Als eerst de Andrélon volume spray. Ik gebruik hem elke dag en ik vind hem heel fijn! Hij geeft je haar wat meer volume en het zorgt ervoor dat je haar meer gaat glanzen.
De Andrélon haaropfrisser gebruik ik niet elke dag. Ik gebruik dit product alleen op de dagen wanneer ik m'n haar niet gewassen heb, zodat m'n haar toch nog lekker fris is!

Andrélon Brilliant Age Shine & Care Keratine Volume Spray: o.a te koop bij OP=OP: €3,99
Andrélon Natuurlijk Puur Zuiver & Zen Haaropfrisser: Action €1,99


Ook heb ik deze twee producten even samen gedaan. Als eerst de Hegron serum spray. Ik gebruik deze omdat mijn haar heel droog word doordat ik het zo vaak verf. Dit serum masseer ik iedere dag in mijn haar en nog wat extra in de puntjes. Door dit serum word mijn haar veel zachter!

Mijn haar zit 's ochtends altijd vol met klitten, daarom gebruik ik deze klitspray van schwarzkopf. Het werkt heel goed en hij ruikt ontzettend lekker!

Hegron Haircare Wonder Serum Spray Care & oil: Action € (ik weet niet meer hoe duur hij was, maar wel heel goedkoop!)
Schwarzkopf Glisskur  Marrakesh oil: Mixx (Het ik ook bij Kruidvat te koop maar dan een stuk duurder en Kruivat heeft volgens mij geen Marrakesh meer)  €2,49

Yess Zwitsal! Ik gebruik deze haarlotion al heel lang! Mijn haar word er lekker zacht van en het ruikt ontzettend lekker. Ik vond het niet zo handig om het in mijn handen te doen en dan in mijn haar, dus ik heb het in een spuitflacon gedaan (zie foto, rechts) en de sticker van een vorig product erop gedaan.


Deze neppe invisibobbles zijn echt geweldig! Ze zorgen ervoor dat je geen knikken/bobbels in je haar krijgt en ze blijven heel goed zitten. Ik gebruik ze soms voor gym als ik een staart in moet hebben. 
Ik weet alleen niet meer waar ik ze gekocht heb, maar ik had ze in een setje van 2 voor €0,99 gekocht.

Reiniging:

Dit is echt mijn favoriete kwastenreininger! Dit is mijn tweede en ik ben hier echt heel blij mee. Ik gebruik het 1x per week om mijn kwasten schoon te maken. Meestal is dat op zondag, omdat daarna weer de nieuwe week begint. Ik doe een beetje op een wc-papiertje en ga met mijn kwast er overheen net zo lang  totdat mijn kwast schoon is.


Om mijn make-up eraf te halen gebruik ik deze micellair cleansing water. Hij zorgt ervoor dat al je make-up eraf gaat. Noujaa,, Waterproef mascara haalt hij er niet helemaal goed van af, maar voor de rest is mijn gezicht helemaal schoon nadat ik dit gebruikt heb! Hij is te koop in verschillende varianten.

Aq Micellair Cleansing Water dry/sensitive skin: Action €1,29

Nadat ik mijn make-up er af heb gehaald, gebruik ik ALTIJD dit rozenwater. Hij ruikt echt ontzettend lekker naar.... rozen! Het ruikt heel fris en zo voelt je gezicht ook wanneer je dit gebruikt hebt! Het is nu wel vernieuwd, want Kruidvat heeft nu andere verpakkingen.


Douchgel:

Oke eigenlijk heb ik deze niet zelf opnieuw gekocht, maar ik heb hem twee keer gekregen voor mijn verjaardag. Vorig jaar had ik hem al gekregen, maar hij was al snel op gegaan. Dit jaar kreeg ik hem nog een keer! Kokos vind ik echt een heerlijke geur! 


Tandpasta:

Ook koop ik iedere keer weer deze Macleans tandpasta. Hij is lekker fris en dat moet ook bij een tandpasta!


Deodorant:

Aah dit is echt mijn favoriete deodorant! Ik heb er al 3 opgemaakt en dit is dus mijn 4e. Hij ruikt lekker bloemig en fris en hij laat geen witte strepen/vlekken achter op je kleding!


Maskers:

De maskers van Montagne Jeunesse vind ik echt ge-wel-dig! Ze hebben allemaal lekkere geuren en mijn huid voelt na gebruik van een masker zo zacht! 


Nagellak:

Dit is mijn tweede lakje van deze kleur. Het is een beetje een lichtbordeaux achtige kleur. Ik vind hem heel erg mooi! De lakjes van Essence vind ik sowieso al heel mooi, ze dekken goed, maar ze blijven jammer genoeg niet heel lang zitten.


Make-up:

Ik heb deze niet echt opnieuw gekocht, maar ik heb er twee gekocht toen er 50% korting was. Ik had dit nog nooit eerder gebruikt, maar omdat veel mensen er heel enthousiast over waren, heb ik het toch ook maar gekocht! Het werkt echt geweldig als primer, mijn make-up blijft goed zitten!

Nivea men sensitive aftershave balsem: o.a te koop bij Kruidvat: €7,49

Het bekende Catrice eyebrow kitje. Deze heb ik ook voor de tweede keer gekocht. Helaas zijn de kleuren in het kitje nu te licht voor mij omdat ik mijn haar geverfd heb en dus ook een donkerdere kleur voor mijn wenkbrauwen nodig heb. Maar wanneer mijn haar lichter word, ga ik dit kitje weer gebruiken!


Deze transparante poeder vind ik heel fijn! Ik gebruik hem niet voor om mijn gezicht mee te baken, maar om mijn glanzende lipstick mat mee te maken. Ik vind matte lipstick mooier dan glanzende lipstick, dus dit product is heel handig om te gebruiken!


Dit is mijn tweede fixingspray van Essence. Ik vind hem heel fijn, want mijn make-up blijft ook echt langer zitten en zelfs als ik naar school heb gefietst (20 min.) zit het er nog steeds op (voordat ik fixing spray gebruikte, was de helft er dan al af). Alleen is het heel raar dat ik hem ineens niet meer in de winkels zie liggen.


Ik maak lipsticks echt NOOIT op, maar dit is de enigste lipstick die ik ooit opnieuw heb gekocht omdat hij op was. Dit is een prachtige nude lipstick en ik draag hem echt heel vaak in het weekend.

Essence velvet matt 08: o.a te koop bij Kruidvat (ik weet niet of hij nog verkrijgbaar is) €2,39

Wenkbrauwgel, I love it! Sinds ik wenkbrauwgel gebruik blijven mijn wenkbrauwen veel langer zitten en vervagen ze niet. Mijn vorige wenkbrauwgel was helemaal vies geworden, dus ik heb weer een nieuwe gekocht!


Niet mijn favoriete mascara, maar wel één van mijn favoriete mascara's! Deze mascara zorgt ervoor dat mijn wimpers langer worden en gaan krullen. Het borsteltje vind ik ook heel fijn! Ik gebruik alleen maar waterproef mascara's omdat het er anders binnen 1 minuut er weer af is of helemaal onder mijn ogen zit.


Last but not least! De aller-aller-aller beste concealer ooit! Deze concealer is zoo goed, hij is waterproef en blijft ontzettend lang zitten. Hij gaat niet in de lijntjes zitten en zorgt er ook niet voor dat je de concealer heel erg duidelijk ziet zitten. Hij is in verschillende kleuren te koop en ik heb hem momenteel in 010 Porcellain. Ik kan niet zonder! 


Dit waren de producten die ik opnieuw gekocht heb. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat ik allemaal heel fijn vind! 

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties