Review Nyx soft matte lip cream

zondag, oktober 16, 2016

Heey! Ik heb vandaag eindelijk een review van de nyx lipcreams! Je hebt ze al kunnen zien in één van mijn eerste artikelen, want ik had ze toen laten zien in een shoplog. Ik heb ze in Amsterdam gekocht en dit waren eigenlijk nog de enige kleurtjes die er waren, maar ik wou de nyx lipcreams al heel lang een keertje proberen, dus ik nam deze gewoon mee!

Ik had de lipcreams al heel vaak bij andere bloggers/youtubers gezien en die vonden het allemaal geweldig. Tijd om het zelf ook eens te proberen!
De lipcreams vind ik er heel mooi uit zien. De huls is niet zo heel opvallend, maar dat vind ik er juist mooi aan. De zwarte matte dop past er goed bij.
De applicator is niet te groot en niet te klein. Hij brengt fijn aan en gaat makkelijk over je lippen heen. De kleuren lijken op de applicators bijna hetzelfde. Links is de roze kleur en rechts is de rode kleur.
Op de swatches zie je wel meer verschil. Je ziet nu wel duidelijk het verschil tussen de roze en de rode kleur. Op de swatches zijn ze nog een beetje glanzend. Op mijn arm duurde het ook wel een tijdje totdat ze echt mat waren. Wel zijn ze goed gepigmenteerd, want ik hoefde er maar één keer over heen te gaan.
De namen vind ik ook erg leuk! Alle matte lipcreams zijn genoemd naar steden. Dit zijn de kleuren die ik heb:
SMLC08 San Paulo: €7,65
SMLC01 Amsterdam: €7,65
De nyx matte lipcreams zijn o.a verkrijgbaar bij Douglas

 Dit is de rode kleur. Toen ik hem aanbracht zag ik al meteen dat hij niet zo heel rood was als dat hij leek in de verpakking. Ik vind dat niet zo heel erg, maar als je echt op zoek bent naar een rode kleur zal ik niet voor deze gaan. Hij ruikt erg lekker en hij brengt makkelijk aan. Ook op de lippen duurt het lang voordat het echt mat is opgedroogd. Op de foto's is hij nog een beetje glanzend.
De roze kleur vind ik ook erg mooi! Zo'n kleurtje had ik nog niet echt. Ook deze ruikt lekker en brengt makkelijk aan. Deze droogt ook niet snel mat op, maar dat zal wel bij alle nyx matte lipcreams zo zijn. Op de foto's zie je dat hij helemaal mat opgedroogd is. Ik vind hem supermooi!

Ik vind de lipcreams echt geweldig! Ze brengen mooi aan, ruiken lekker, blijven wel een tijdje zitten, maken je lippen niet zo heel droog, als ze mat zijn zien ze er heel erg mooi uit, ze slijten mooi en je ziet geen kale plekjes op je lippen! Ondanks dat ze niet meteen mat zijn vind ik ze heel erg mooi!

Ik hoop nog meer van deze matte lipcreams in mijn stash te hebben!

Liefs!

You Might Also Like

0 reacties