Blush/bronzer/highlighter stash + swatches!

zaterdag, oktober 22, 2016

Heey! Het leek me leuk om een keer een artikel te maken over mijn make-up stash. Omdat alles niet in één artikel past, ga ik het verdelen in meerdere artikels. Vandaag mijn blushes, bronzers en highlighters! Ook laat ik swatches zien van de blushes, bronzers en highlighters. Niet alles is nog te koop in de winkels, maar wat nog wel te koop is zet ik een linkje naar de site bij waar je het kunt kopen.

Yes! Ik houd echt van deze palettes. Ik heb ze alle 4, maar de anderen zijn voor je wenkbrauwen en voor oogschaduw.
1-2-3 Glowing bronzer op volgorde 4-Sandalwood eyeshadow 5-Cinnamon eyeshadow 6-Honey glow highlighter.

Essence Bloggers Beauty Secrets 04 the glow must go on, te koop bij Kruidvat: €4,99

 1-2 Peach & party blush 3- on the mauve eyeshadow 4-coffee to go eyeshadow 5-shine on eyeshadow
De one for all balm heb ik geen swatch van, want dat is gewoon een doorzichtige balsem.

Essence Bloggers Beauty Secrets 01 Touch up to go! te koop bij Kruidvat: €4,99 


Catrice Blush Artist Shading Palette 030 Rock'n'Rose, o.a te koop bij Kruidvat: €4,59

Links: Essence Mosaic Blush 20 All You Need Is Pink, o.a te koop bij Kruidvat: €2,99
Rechts: Essence Mosaic Blush 30 Kissed By The Sun, o.a te koop bij Kruidvat: €2,99

Links: Catrice Defining Blush 025 Pink feat. Coral, o.a te koop bij Kruidvat: €3,59 (Deze kleur ziet er nu anders uit, want hij is vernieuwd) 
Rechts: Catrice Defining Blush 030 Love & Peach, o.a te koop bij Kruidvat: €3,59 (Deze kleur is niet meer te koop, natuurlijk wel andere mooie kleurtjes!)


Links: Etos Beautiful blush Sun Loving Sand, o.a te koop bij Etos: €3,99
Rechts: Sleek Blush 923 Pomegranate, o.a te koop bij sommige DA fillialen, maar ook online, zoals op boozyshop.nl €6,49


Links: Essence Silky Touch Blush 20 babydoll, o.a te koop bij Kruidvat: €? Niet meer te koop 
Rechts: Max&More Pressed Powder Blush Rosewood 032, te koop bij Action: De prijs weet ik niet precies meer, maar sowieso onder de €1,- !
Catrice Multi Colour Blush 060 Strawberry Frappucino, niet meer te koop! Wel de vernieuwde versies van de multi blushes o.a te koop bij Kruidvat

Catrice Limited Edition Contourious Sculpting Powder Palette CO1 Pale Perfectionist, Het palette is niet meer te koop: €4,99 Als je toch een review wilt zien, kun je hier klikken.


Essence Shape Your Face Contouring Palette 20 Ready, Set, Pink! o.a te koop bij Kruidvat: €3,99


Catrice Prime and Fine Professional Contouring Palette 010 Ashy Radiance, o.a te koop bij Kruidvat: €4,59
Voor een review en swatches kun je hier klikken!

Sleek Face Contour Kit Dark, o.a te koop bij sommige DA fillialen, maar ook online zoals op boozyshop.nl: €8,95

Max&More Contour Palette, te koop bij Action: €0,89
Ik heb hier geen swatches bij, want de kleuren kwamen helemaal niet over op camera, maar op mijn gezicht ook niet!

Catrice Allround Contouring Palette, o.a te koop bij Kruidvat: €3,99
Ook hier heb ik geen swatches bij, want hier wil ik misschien nog een review over schrijven, maar dat weet ik nog niet zeker.

Links: NYC Big Bold 602 Metropolitan Bronzing Powder, o.a te koop bij Kruidvat: €3,99
Rechts: Essence Sun Club Shimmer Bronzing Powder Lighter Skin 30 Sunloved, niet meer te koop: €?


Catrice Bronzer Limited Edition Denim Devine C01 Hot TANts, niet meer te koop: €4,99


Catrice Deluxe Glow Highlighter 010 The Glowrious Three, o.a te koop bij Kruidvat: €4,59
Ik weet niet zeker of hij in de winkel nog verkrijgbaar is, want online kun je hem niet meer bestellen op de site van Kruidvat.

Essence Light Up Your Face Luminizer Palette 10 Ready, Set, Glow! o.a te koop bij Kruidvat: €3,99
Hier komt waarschijnlijk nog een review van!

Links: Essence Pure Nude Highlighter 10 Be My Highlight, o.a te koop bij Kruidvat: €3,59
Rechts: Essence Strobing Highlighter 10 Let It Glow! o.a te koop bij Kruidvat: €2,99


Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder 010 Light Infusion, o.a te koop bij Kruidvat: €4,99
Als je de swatches hiervan wilt zien, kun je mijn review hier lezen!

Links: Essence Soo Glow Cream To Powder Highlighter 20 Bright Up Your Life, o.a te koop bij Kruidvat: €2,89
Ik weet niet zeker of hij nog in de winkel verkrijgbaar is, maar hij staat niet meer op site van Kruidvat.
Rechts: Catrice Made To Stay Highlighter Pen Eye Like! o.a te koop bij Kruidvat: €3,89

Ik vond het heel leuk om een artikel te schrijven over mijn stash en om de foto's te maken vond ik natuurlijk ook harstikke leuk! Wanneer precies nog een stash artikel online komt weet ik nog niet, maar tussendoor komen natuurlijk nog andere artikels!

Liefs!




You Might Also Like

0 reacties