Facial sheet mask action

zaterdag, oktober 29, 2016

Heey! Ik heb al heel vaak op blogs en op youtube van die maskers gezien die je zo op je gezicht kan leggen. Je hoeft dan niet het product op je gezicht te smeren, maar hij is gewoon al helemaal klaar! Ik heb ze op een paar sites gezien, maar ik vond ze eigenlijk best wel duur voor gewoon een maskertje. Ik zag ze ineens bij de Action liggen, ze zagen er erg leuk uit, dus ik nam ze meteen mee!

Ik zag dat er 6 verschillende van waren, dus ik nam ze gewoon allemaal mee. Volgens mij zijn ze dit ook allemaal, maar dat weet ik niet zeker.
Dit zijn ze:

1. Facial sheet mask with Blueberries & Yogurt extract
Met extract van bosbessen & yoghurt. Werkt verzachtend en heeft revitaliserende eigenschappen.

2. Facial sheet mask with Almond Oil & Vitamin E
Met amandelolie & vitamine E. Hydrateert de huid en heeft voedende eigenschappen.

3. Facial sheet mask with Pomegranate extract & Hyaluronic acid.
Met extract van granaatappel & hyaluronzuur. Werkt hydraterend, voor een gladde, veerkrachtige huid.

4. Facial sheet mask with Wine extract & Retinol derivative
Met wijnextract & retinolderivaat. Helpt om voortijdige tekenen van ouderdom te verminderen.

5. Facial sheet mask with Wild rose extract & stabilized Vitamin C
Met extract van wilde roos & gestabiliseerde vitamine C. Helpt de natuurlijke glans van de huid te verbeteren.

6. Facial sheet mask with Avocado & Collagen extract
Met extract van avocado en collageen. Helpt het ontstaan van fijne rimpeltjes te verminderen.

Facial sheet mask €0,55 te koop bij Action

Zo ziet het masker eruit:
Het was best wel lastig om hier een goede foto van te maken, dus ik hoop dat het zo goed is!

Gebruiksaanwijzing op de achterkant van elke verpakking:
- Gebruik een cleanser om het gezicht grondig te reinigen en elk beetje vuil en vettigheid te verwijderen.
-Vouw het masker uit en leg het op uw gezicht, waarbij de uitsparingen over uw ogen, neus en mond vallen.
- Laat het masker gedurende 20-30 minuten zitten, totdat u tevreden bent.
- Reinig uw gezicht opnieuw met schoon water en droog het af met een handdoek.

Het masker is helemaal niet lastig om uit te vouwen, ik dacht dat het wel moeilijk zou zijn, maar gelukkig niet! Het was ook makkelijk om het op je gezicht te leggen. Je krijgt hem niet helemaal strak op je gezicht, maar dat maakt niet zo veel uit.
Het masker is best wel nat, dus je moet wel uitkijken waar je het masker op je gezicht gaat leggen, want het kan een beetje druppen.

De geur is niet heel sterk, het is een subtiele geur, maar dat vind ik juist wel fijn bij een masker. Het masker heeft gelukkig geen chemische geur.

Het masker voelde heel verfrissend aan op mijn gezicht. Na afloop was m'n gezicht heel erg zacht!! De laatste 10 min. kreeg ik een beetje jeuk op mijn kin en op een stukje van mijn hals.

Ik was van plan om iedere week één masker op te doen. Ik heb jammer genoeg alleen nog de eerste twee masker gebruikt. Ik kreeg de eerste keer al best veel puistjes op mijn voorhoofd. Ik wist niet zeker of het door het masker kwam, dus ik heb het na een week nog een keer geprobeerd. Ook toen kreeg ik weer heel veel puistjes op mijn voorhoofd. Ik weet niet of ik voor een bepaald ingrediënt allergisch ben, maar dat denk ik wel.
De maskers hebben niet allemaal dezelfde ingrediënten, dus je kunt beter in de winkel kijken wat voor ingrediënten er in zitten, voor als je zeker weet waarvoor je allergisch bent.

Ik weet nog niet echt wat ik nu met de maskers ga doen die ik nog heb, maar dat bekijk ik nog wel even. Ondanks de puistjes, vond ik het wel een heel fijn masker! Mijn gezicht was zo enorm zacht en het is een heel verfrissend masker.

Liefs!




You Might Also Like

0 reacties